شهدا حسینی وار در سنگرهای نبرد حق علیه باطل حاضر شدند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، با تاکید بر انتقال رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا به نسل جوان گفت: شهدا حسینی وار در سنگرهای نبرد حق علیه باطل حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، محمد سلیمانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز(22 اسفند) در دیدار کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا گفت: شهدا حسینی وار در سنگرهای نبرد حق علیه باطل حاضر شده و با اهدای خون خود درخت تناور انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کردند.


وی افزود: جوانان غیور ایران اسلامی در دوران پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله دفاع مقدس با تمام توان در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و با اهدای خون خود سربلندی و اقتدار را برای ملت ما به ارمغان آوردند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، اظهار داشت: امروز خادمان شهدا باید زینبی در صحنه حاضر شده وهمچون آن بانوی بزرگ که فرهنگ عاشورا را انتقال داد در راستای حفظ یاد و نام شهدا و انتقال روحیه شهادت طلبی به نسل جوان تلاش کنند.


وی در ادامه برگزاری یادواره های شهدا را گامی موثر در انتقال ایثارگری های شهدا عنوان کرد و افزود: در سال جاری با مشارکت دستگاه های اجرایی استان 531 یادواره در استان برگزار شده که از این تعداد، 397 مورد یادواره دانش آموزی و 134 مورد نیز یادواره صنف های مختلف بوده است.


سلیمانی، تهیه تیزرهای تبلیغی، تهیه مستند هشت پلاک، تهیه تاریخ شفاهی از خانواده شهدا، توانمندی تحصیلی چهار هزار دانشجو تحت پوشش، حمایت از بیش از 100 نخبه فرزند شهید و ایثارگر و برگزاری اردوهای تفریحی و سیاحتی و زیارتی ر ا از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.


وی خاطرنشان کرد: همچنین 33 هزار و 750 مورد فعالیت در حوزه تبلیغ و انتشار آثار شهدا در کردستان انجام شده و40 مورد کتاب از زندگی‌نامه و خاطرات مربوط به شهدا تدوین و به چاپ رسیده است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 352541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha