شهدا انقلاب اسلامی را در برابر توطئه ها بیمه کردند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهادت در راه خدا را یک زندگی جاودانه و همیشگی دانست و افزود: شهدا انقلاب اسلامی را در برابر توطئه ها بیمه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین یادواره شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد امروز (24 اسفند) با حضور جمعی از مردم، مسئولان دستگاه های اجرایی، ورزشکاران، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم این استان در یاسوج برگزار شد.

 

فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره، انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و گفت: فرهنگ جهاد و شهادت باید همچنان پویا و زنده باقی بماند.

 

محمدی با بیان این که امروز وظیفه سنگینی در مقابل شهدا داریم، افزود: امروز وظیفه ما ولایت مداری است و ولایت مداری نیز از صفات بارز شهداست.

 

وی اظهار داشت: انسان های ارزشمند و فرهیخته همواره قدر و منزلت فرهنگ ایثار و شهادت را درک کرده و از آن برای رسیدن به کمال استفاده می کنند.

 

این مسئول سیاسی و امنیتی به ثمر رسیدن مبارزات انقلاب اسلامی را از برکت خون شهدا دانست و گفت: آسایش و رفاه و امنیت کنونی ما در گرو زحمات و تلاش ‌های این بزرگواران است.

 

محمدی با بیان این که فرهنگ جامعه ما در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه ها مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: چنانچه مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی این راهبرد را به کار گیرند در تمام زمینه ها موفق خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: استقبال جوانان ما از یادواره ‌های شهدا نشان می ‌دهد که نسل‌ های سوم و چهارم انقلاب با عزت و افتخار کامل از شهدا و ایثارگران الگوگیری کرده و آنها را سرمشق خود قرار داده ‌اند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهادت در راه خدا را یک زندگی جاودانه و همیشگی دانست و افزود: شهدا انقلاب اسلامی را در برابر توطئه ها بیمه کردند.

 

بنابراین گزارش در ادامه، جهانبخش ایزدپور، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس 104 شهید ورزشکار را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

 

ایزدپور در ادامه هدف از برگزاری این یادواره را، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن این فرهنگ برای مردم به ویژه قشر ورزشکار عنوان کرد.

 

وی با بیان این که ورزشکاران باید همواره با تاسی از مشی و منش شهدا به عنوان یک الگو در جامعه حضور داشته باشند، افزود: در آینده نزدیک نظیر چنین یادواره هایی در شهرهای مختلف استان نیز برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است در این آیین از تعدادی از ورزشکاران نمونه کهگیلویه و بویراحمد که در مسابقات ملی و بین المللی مقام کسب کردند، با اهدای جوایز ارزنده ای تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 353112

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha