اقتدار و سربلندی ایران ثمره خون شهداست/کردار شهدا در تاریخ ماندگار شد

خبرگزاری شبستان: فرمانده گردان غواصی یاسین از تیپ 21 امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: رزمندگان و شهدا در تمام عرصه های دفاع مقدس فعال و با رشادت عمل کردند و رفتار و کردار آنها در تاریخ بشر ماندگار و مثال زدنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علیرضا دلبریان، فرمانده گردان غواصی یاسین از تیپ 21امام رضا(ع) خراسان رضوی، شب گذشته (20 اسفند) در مراسم یاد و خاطره شهدای گلکون کفن روستای گلستان و 5 شهید گمنام شهر فاضل آباد، با بیان روایت هایی از دفاع مقدس، گفت: شهدای ما در تمام عرصه های دفاع مقدس فعال و با رشادت عمل کردند و رفتار و کردار آنها در تاریخ بشر ماندگار و مثال زدنی است.


وی افزود: ایمان به خدا، رفاقت با خدا و عشق به نظام و ولایت باعث شد که عزیزان ما در سخت ترین و پر مخاطره ترین صحنه های جنگ تحمیلی هراسی از مرگ نداشته باشند.


این جانباز دفاع مقدس اظهار داشت: روحیه شهادت طلبی که در وجود رزمندگان اسلام لبریز بود، بزرگترین نیرویی بود که به واسطه دوستی و رفاقت با خدا برایشان حاصل شده بود.


دلبریان با بیان روحیات معنوی و عرفانی شهدا در مناطق عملیاتی، یادآورشد: ترس از میدان مین، ترس از خمپاره و گلوله های آتشین توپ وتانک هرگز در میان لشگریان خداجوی ما جایی نداشت.


این فرمانده دوران دفاع مقدس، متمایز بودن حضور شهدای ما و رشادت های رزمندگان ما را در صحنه های پیکار تشریح کرد و گفت: این چنین شجاعت و دلیری که شهدای ما در این سالها از خود نشان دادند، در دنیا کسی ندیده بود و همین امر باعث شد که ما در مقابل حمله های ناجوانمردانه دشمنان که تا به دندان مسلح بودند سرافراز و پیروز باشیم.


دلبریان اظهار داشت: امروز ما از ثمره خون شهدای عزیز و رشادت های این دلیرمردان، به عزت و سربلندی رسیده ایم و اقتدار و سربلندی امروز ما ثمره خون پاک شهداست.


فرمانده گردان غواصی یاسین با تاکید بر اینکه امروز هم از هجمه های دشمنان در امان نیستیم، متذکر شد: دشمنان از همه سو بر درخت تنومند انقلاب و نظام مقدس ما حمله ورهستند و زنده نگهداشتن یاد شهدا و حفظ آرمان های آنان که همان پیروی از نظام و ولایت است موجب سر افکندگی و نا کامی دشمنان خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 352086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha