پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت یادگاران دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت شهادت دو نفر از جانبازان بالای 70 درصد این استان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراد‌قلی طاهرنیا، جانباز 70 درصد شیمیایی دهدشتی و از دلیرمردان دوران دفاع مقدس پس از سال‌ ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی روز گذشته به فیض شهادت نائل آمد.


بنابراین گزارش: نوذر موسوی، جانباز 70 درصد شیمیایی محض ریوی نیز روز گذشته در بیمارستان ام آر آی شیراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز به مناسبت شهادت نوذر موسوی و مرادقلی طاهرنیا جانبازان 70 درصد شیمیایی پیامی تسلیتی به صورت جداگانه و به شرح ذیل صادر کرد. 

بسم الله الرحمن الرحیم 

إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة ألا تخافوا ولا تحزنوا وأبشروا بالجنة التی کنتم توعدون

در آستانه بهار، هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت، مردی از سلسله رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس پس از سال ها رنج جانبازی به فیض عظمای شهادت نائل آمد و به خیل همرزمان شهیدش پیوست و داغ دوستان و همرزمان خود را تازه نمود و به کاروان عاشورائیان پیوست.

اینجانب شهادت غرور آفرین جانبازان سرافرار شهید نوذر موسوی و شهید مرادقلی طاهرنیا جانبازان 70 درصد شیمیایی را به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم اروحنا لتراب مقدم الفداء، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد به خصوص خانواده معزز آن جانباز شهید والامقام تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات برای آن عزیز سفر کرده، بقای عمر بازماندگان را از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

 

پایان پیام/

کد خبر 353606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha