استفاده از همه ظرفیت استان در برگزاری اجلاس شهدای گلستان

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان بر استفاده از همه ظرفیت های استان در برگزاری اجلاس بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان در جلسه «شورای سیاستگذاری اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان گلستان» افزود: تمام ظرفیت های استانی اعم از هنرمندان، نقاشان، نویسندگان، عکاسان و هرکسی که به عنوان یک استعداد در استان مطرح است باید فراخوانده شوند تا با زبان هنر و به بهترین شکل میراث شهدا را به نسل جوان منتقل کنند.


وی با بیان اینکه باید حلقه مفقوده تاریخی که شهدا ایجاد کرده اند را به نسل جوان انتقال دهیم، افزود: جوانان مهمترین مخاطبان این اجلاس هستند و باید زمینه نقش آفرینی آنها را فراهم کنیم.


استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت های استان و به خصوص مرکز استان در روز اجلاس به کارگیری شود تا در آن روز تمام شهر اجلاسیه شهدا باشد و آن روز، روز شهدا خواهد بود.


صادقلو با بیان اینکه تاریخ شفاهی در دنیا یک تخصص است، تصریح کرد: باید تاریخ شفاهی شهدا توسط متخصصین در روز اجلاس ارائه شود.


وی با تأکید بر اهمیت برگزاری این مراسم بزرگداشت با رنگ و بوی مردمی و نقش آفرینی مردم، گفت: باید میراث شهیدان که رفتگانند برای ماندگان به نحو شایسته و اثرگذار تبیین شود.


به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، «شورای سیاستگذاری اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان» عصر روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، سردار بابایی، فرمانده سپاه نینوا استان و مسئولان دستگاه های اجرای ذیربط در دفتر آیت الله نورمفیدی برگزار شد.


اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان، نیمه دوم سال 93 در گرگان برگزار می شود.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 353597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha