پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان بمناسبت بزرگداشت روز شهدا

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت بزرگداشت روز شهدا پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارشخبرگزاری شبستان از گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدعلی نجفی، استاندار گیلان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در پیام مشترک خود آورده‌اند: انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران، پیام روشنی به جهانیان بود که مکتب اسلام ناب محمدی (ص) در این کشور چون چراغی فروزان راهگشاست و مردم ولایتمدار این مملکت تا پای جان در صیانت از آرمان‌های خود ایستاده‌اند. بی‎شک تقدیم هزاران شهید خود گویاترین سند عزتمندی مردم ایران در حفظ دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. شهدا با نثار جان خود عزت و آبرو به این کشور بخشیدند و برهمه مسئولان و مردم واجب است خدمتگزاران خاندان معظم شهدا و پاسدار فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه باشند چرا که تا این فرهنگ در مردم زنده و پویا است استمرار این نظام الهی جاودانه می‎ماند.

 

امروز به برکت خون شهدا فریادالله اکبر در سراسر جهان طنین انداز و ابرغلیظ تحریف‌ها و جهالت‌ها در حال اضمحلال است. معبری که شهدا با پیروی از فرامین ولایت و با خون خود از میان میدان نیرنگ و غفلت گشودند و رنگ و بوی ایثار و شهادت به آن بخشیدند، اکنون در سراسر جهان، در بیداری ملت‌های مظلوم، تجدید حیات جوامع اسلامی، سرافرازی حق و سرافکندگی باطل خود را نشان می‎دهد.

 

آیت االه قربانی و محمدعلی نجفی در پایان آورده اند: اینجانبان با گرامیداشت 22 اسفند که مزین به روز بزرگداشت شهداست برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران آرزوی بهرورزی و سلامتی و برای خادمان بزرگوار شهدا و ایثارگران ، توفیقات روز افزون خدمت خاضعانه و خاشعانه به منظور اعتلای فرهنگ والای ایثار و شهادت را از درگاه احدیت مسئلت می‌کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 352559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha