کانون های مساجد فرشتگان نجات جوانان در جنگ نرم هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اعضای کانون های مساجد را افسران جنگ نرم دشمن دانست و گفت:‌ کانون های مساجد فرشتگان نجات جوانان در جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز (22اسفند) در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد استان بوشهر گفت: در فتنه سال 88 دشمن شاخص های سقوط یک نظام را اجرا کرد و راهنمایی رهبری و ولایت مداری و بصریت مردم این فتنه را شکست داد و در تهاجم اقتصادی هم می بینیم که چگونه تحریم ها بر ما اعمال شده اما باز هم اندیشه بلند رهبری و اقتصاد مقاومتی که ایشان مطرح کردند باعث شده این تهاجم هم شکست بخورد و در عرصه علم و فن آوری چقدر دشمن کوشیدند تا خودکفایی علمی ایران را از بین ببرند و محروم کنند ولی باز هم در این زمینه ناتوان بودند.


وی افزود: برنامه بعدی دشمن ابتذال در دانشگاه ها بود اما باز هم رهبری وارد صحنه شدند و فرمان جنبش نرم افزاری را صادر فرمودند و ایران هم در علوم دنیا چنان رشد کرد که جرو چند کشور برتر شد و در تهاجم فرهنگی اندیشه های اسلامی و فرهنگی و اخلاقی و رفتارهای دینی خود را حفظ کرد.


امام جمعه بوشهر اظهار داشت: دررابطه با دانشگاه ها اتاق فکرهای بسیاری تشکیل دادند که معماری هویت و شخصیت ایرانی را که بر پایه اسلام و هویت ملی است از بین ببرند و در ریلی قرار دهند که مردم به ایستگاه کرنش و تعظیم در مقابل فرهنگ غرب باشند.


آیت الله صفایی بوشهری گفت: تهاجم هنری به سینما، به اخلاق و رفتار، به لباس، به آرایش و به ارتباط صمیمی بین خانواده ها از دیگر تهاجم های دشمن بود و بیش از پنج هزار شبکه ماهواره ای علیه ایران فعالیت می کنند و اندیشه وهابیت و افراطی گری را ترویج می دهند.


وی گفت: تمام مبنای جهان تشیع حتی اسلام، قصاص، ولایت فقیه، اخلاق و همه چیز را که به انسان هویت الهی می دهد زیر سوال بردند و در آخر به این نتیجه رسیدند که موثرترین عامل به این ملت دینی و انقلابی تهاجم فرهنگی است به وی‍ژه اگر آن کشور، کشوری جوان مثل ایران باشد.


امام جمعه بوشهر اظهار داشت: تمام این برنامه های مدون است و ما نیاز به دفاع فرهنگی داریم تا با برنامه ریزی دقیق مقابل تهاجم فرهنگی دشمن حتی در عرصه ی فیلم و سینما به مبارزه بپردازیم و تنها راه نجات انقلاب به فرموده ی رهبری دفاع مقدس و کارآمد فرهنگی است و کانون های مساجد افسران دفاع مقدس فرهنگی و فرشتگان نجات جامعه به ویژه جوانان هستند.


وی با اشاره به اینکه مسئله فرهنگ دغدغه اصلی رهبر انقلاب است، خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ در یک کشور درست شود، به دنبال آن اقتصاد، علم، سیاست، کانون های خانوادگی و همه چیز درست می شود.


آیت الله صفایی بوشهری گفت: اهمیت فرهنگ به این دلیل است که انسان آنگونه که فکر می کند عمل می کند و آنگونه که می اندیشد رفتار می کند و بر همه مسئولین لازم است که فرهنگ جامعه را به سمت فرهنگ ولایی و آسمانی سوق دهند و ما باید مواظب باشیم که این هدایت های رهبری را توجه کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: همه ی ما وظیفه داریم به هدایت های رهبری توجه ویژه و عملی داشته باشیم.


وی گفت: استان بوشهر جوانان ولایی و اعضای کانون های مساجد ولایی بصیر و فعال در همه ی عرصه ها دارد و موفقیت های زیادی را کسب کرده اند و امیدواریم شاهد موفقیت و پیشرفت بیش ازز پیش این کانون ها باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اعضای کانون های مساجد را افسران جنگ نرم دشمن دانست و گفت:‌ کانون های مساجد فرشتگان نجات جوانان در جنگ نرم هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 352582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha