برگزاری مراسم تحویل سال نو در مزار شهدای آستارا

خبرگزاری شبستان: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا از برگزاری مراسم تحویل سال نو در مزار شهدای این شهرستان خبر داد.

ایرج غنی پور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا تغییر و تحول در طبیعت را جلوه‌ای از قدرت بی‌پایان خداوند دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: مراسم تحویل سال نو روز پنجشنبه یک فروردین ساعت 20 و 27 دقیقه و 7 ثانیه در گلزار شهدای آستارا برگزار می‎شود.

 

وی تصریح کرد: این مراسم سال‌هاست که در آستارا برگزار می‌شود و در آن عموم مردم شهرستان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور دارند.
 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا افزود: در مراسم تحویل سال نو در مزار شهدا برنامه‌هایی نظیر غبارروبی و نثار گل به مقام شهدا و قرائت زیارت عاشورا اجرا می‌شود. 

 

غنی پور، شهدا را پایه‌گذار عزت و آبروی ایرانیان دانست و خاطر نشان کرد: شهدا چراغ راه ما هستند و ما باید با الگوگیری از آنان برای تقویت نظام گام برداریم.
 

وی اضافه کرد: آسایش و امنیت امروزه کشور به برکت خون شهداست و ما باید راه آنان را با تمام توان ادامه دهیم تا به اسلام و انقلاب صدمه‌ای نرسد.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا تصریح کرد: مزار شهدا زیارتگاه عاشقان است و اگر سال نو را از این زیارتگاه‌ها آغاز کنیم، سال پر برکتی را پیش رو خواهیم داشت.

 

غنی پور، حضور در جوار قبور شهدا را پایبندی به آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس نامید و گفت: شهدا افتخار ما ایرانیان هستند و خون آنان است که انقلاب را بیمه کرده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 352587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha