ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است

امام جمعه آبیک، ولایت فقیه را ستون خیمه انقلاب اسلامی و رهبر جهان اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی، امام جمعه آبیک، امروز ( 12 اردیبهشت) در دیدار با جمعی از بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه آبیک گفت: مشروعیت هر فرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه تحقق می یابد.

 

وی افزود: با توجه به انقلاب های متعدد در منطقه، استکبار جهانی در خاورمیانه جایگاهی ندارد و در تاریخ آینده اثری از استکبار جهانی بر جای نمی ماند.

 

حجت الاسلام موسوی آگاهی سپاه پاسداران از سیاست های موجود در دنیا را انکار ناپذیر دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اعمال سیاست ها همواره از ولایت فقیه تبعیت کرده است.

 

امام جمعه آبیک تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در ابعاد اعتقادی و سیاسی، سنگ تمام بگذارد و سیاست دان کامل باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه اصول اعتقادی و دینی باید در قلب انسان رسوخ یابد، اظهارداشت: انسان باید با تحقیق و بررسی، در اصول اعتقادی مجتهد باشد.

 

حجت الاسلام موسوی پیوند و ارتباط ناگسستنی انسان با خدای متعال را تنها عامل نجات و رستگاری انسان دانست و تاکید کرد: عوامل بیرونی نظیر شرایط جامعه، محیط و افراد جامعه و نیز عوامل درونی نظیر زذائل اخلاقی و اصول رذیله نفسانی سبب دور شدن انسان از خدای متعال می شود.

 

امام جمعه آبیک هواهای نفسانی را دشمن اعتقادات دانست و افزود: انسان باید با تقویت ایمان و عقیده در ارتقای معنویت خود بکوشد تا ایمان از قلبش خارج نشود.

 

پایان پیام/

کد خبر 35264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha