80 درصد یادگیری دانش آموزان، دیداری است

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 80 درصد یادگیری دانش آموزان از طریق دیداری و فیلم انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، رویا محمد حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در جلسه ستاد اجرایی جشنواره فیلم رشد استان که با حضور نمایندگان دستگاه های فرهنگی استان برگزار شد، اظهار داشت: 80 درصد یادگیری دانش آموزان از طریق دیداری، 13 درصد از طریق شنیداری و بقیه از طریق سایر حواس انجام می گیرد و یکی از اهداف بزرگ و اصلی جشنواره فیلم رشد تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان سراسر کشور و جذب مخاطب بیشتر برای یادگیری بهتر و آموزش آنان است.

 

وی، با بیان این مطلب که در سند تحول بنیادین علاوه بر آموزش کلاسیک به استفاده از بسته های آموزشی نیز تأکید شده است، افزود: یادگیری در آموزش و پرورش به دو شیوه رسمی و غیر رسمی انجام می گیرد و بیشتر رفتارهای تربیتی دانش آموزان از طریق یادگیری غیررسمی که به صورت مجازی و از طریق پخش فیلم است، می باشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، محمد حسینی، با اشاره به تاثیرات مثبت جشنواره فیلم رشد بر عملکرد دانش آموزان، عنوان کرد: پیش بینی می شود که بیش از 45 هزار دانش آموزان، معلمان و خانواده های آنان از فیلم های رشد بازدید می کنند.


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری دستگاه های فرهنگی استان، افزود: 90 فیلم رشد منتخب از 23 تا 26 فروردین ماه 93 در 13 سالن ثابت با ظرفیت روزانه 1600 نفر در نواحی و مناطق به نمایش گذاشته می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 352906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha