سواد آموزی اولیای دانش آموزان از اولویت های آموزش و پرورش استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، باسوادی اولیای دانش آموزان را یکی از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش استان در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، احمد شیرزاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، صبح امروز(17 فروردین) در اولین جلسه شورای معاونان این اداره کل در سال جدید از باسوادی اولیای دانش آموزان به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش استان در سال جدید یاد کرد.

 

وی مدارس را عرصه اصلی کار سواد آموزی در جامعه دانست و گفت: به دنبال این هستیم تا در سال جاری این طرح به صورت منسجم در استان به اجرا گذاشته شود.

 

در ادامه این جلسه مرآت امین الرعایا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، با برشمردن موارد مورد تأکید مقام عالی وزارت در خصوص سوادآموزی گفت: استفاده از نیروهای سرباز معلم در نهضت سوادآموزی یکی از راه های تحقق ابن امر در استان است.

 

وی در تشریح برنامه های این معاونت در سال جاری اظهار داشت: باسوادی کامل اولیا دانش آموزان، ایجاد پایگاه ثابت سوادآموزی، ثبت نام تحت وب سوادآموزی و تشکیل بانک باسوادان کشور از جمله برنامه های این نهاد در سال 93 است.

 

وی با اشاره به اجرای پراکنده طرح سواد آموزی والدین در سال گذشته افزود: این طرح در سال 92 به صورت منسجم در سطح استان اجرا می شود.

 

امین الرعایا، ابراز امیدواری کرد: با مصوبات خوبی که در شورای آموزش و پرورش استان و شورای معاونین صورت گرفته است، شاهد موفقیت این طرح تا شهریور 93 باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 356133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha