تشکیل بیش از هفت هزار حلقه صالحین در گیلان

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه قدس گیلان طرح شجره طیبه صالحین را طرح ارزشمندی در برابر هجمه‌های دشمنان دانست و اعلام کرد: بیش از هفت هزار حلقه صالحین در گیلان تشکیل شده است.

سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اظهار کرد: دشمن توطئه‌های بسیاری برای از بین بردن انقلاب به کار بسته است.


وی خاطرنشان کرد: مهمترین ترفند دشمن در سال‌های اخیر جنگ نرم بوده است.


فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: همه راه‌هایی که دشمن آزموده آنها را به این راه حل قطعی رسانده که باید روی ایمان و اعتقاد مردم اثر بگذارند.


وی اضافه کرد: چون نظام ما یک نظام ارزشی و اعتقادی است و مبنای آن اعتقاد و تدین مردم است، دشمن اگر مردم را از دین جدا کند، می تواند مردم را از نظام نیز جدا کند.


دشمن میلیاردها دلار در جنگ نرم سرمایه گذاری کرده است

محمدی یادآور شد: دشمن میلیاردها دلار روی جنگ نرم سرمایه گذاری کرده است برای اینکه می‎داند بسیار بیشتر از این در خطر هستند.


وی با اشاره به اقدامات نیروی مقاومت بسیج در حوزه مقابله با جنگ نرم، اظهار کرد: نتایج اقدامات بسیج در حوزه جنگ نرم در چند سال آینده دیده می‌شود.


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نیروی مقاومت بسیج به دنبال ایجاد بصیرت در بین جوانان و آحاد جامعه است، گفت: این بصیرت باعث تعمیق معنویت و آگاهی مردم خواهد شد.


وی با اشاره به راه اندازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین در پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور، اعلام کرد: بیش از هفت هزار حلقه صالحین در گیلان تشکیل شده است.


حلقه های صالحین روحانی محور و مسجد محور است
محمدی با اشاره به لزوم شرکت همه افراد پایگاه‌های مقاومت بسیج در حلقه‌های صالحین، گفت: حلقه‎های صالحین روحانی محور و مسجد محور بوده و در مساجد تشکیل می‎شوند.


وی یادآور شد: حلقه‎های صالحین از جنس همان جلساتی هستند که قبل از پیروی انقلاب باعث به ثمر نشستن نهضت امام خمینی(ره) شد.


فرمانده سپاه قدس گیلان، طرح مسائل روز، دشمن شناسی، قرائت وصیت نامه امام خمینی(ره) و سیره شهدا را از مسائل و مفاهیم طرح شده در حلقه‌های صالحین برشمرد و اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف، به صورت ویژه در این حلقه‌ها بازخوانی و تبیین می‌شود.


سردار محمدی تصریح کرد: طرح شجره طیبه صالحین در برابر هجمه‌های دشمنان مسیر ارزشمندی است.


پایان پیام/

کد خبر 353056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha