بهره مندی بیش از 30 هزار نفر از طرح چهره به چهره در کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش طرح چهره به چهره کشور، از حضور بیش از 30 هزار جوان و نوجوان در طرح چهره به چهره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید رضا مختاری، مدیر آموزش طرح چهره به چهره کشور، ظهر امروز(26 اسفند) در کارگاه آموزشی، توجیهی و مهارتی مربیان طرح چهره به چهره استان یزد، با بیان اینکه طرح چهره به چهره از 6 سال بیش با ابتکار آیت الله قرائتی و راهنمایی های مقام معظم رهبری در کشور آغاز شده است گفت: در حال حاضر بیش از 30 هزار جوان و نوجوان از این طرح در کشور بهره مند می شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت بیش از 2500 روحانی، دانشجو و استاد دانشگاه به عنوان مربی در این طرح افزود: در طول اجرای این طرح توانسته ایم در جریان سازی مسائل تربیت دینی در کشور نقش بسزایی را ایفا کنیم.

 

مختاری، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و دغدغه های ایشان در مسائل فرهنگی کشور تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا طرح چهره به چهره را به عنوان بخشی از سبد فرهنگی خانواده در جامعه ارائه کنیم.

 

وی با بیان اینکه قطعا از طریق اجرای این طرح در کشور نمی توانیم تمام مشکلات فرهنگی جامعه را حل نماییم اظهار داشت: مطمئنا ما باید به عنوان فعالان فرهنگی کشور در این طرح سعی کنیم تا پاسخگوی بخشی از دغدغه های مقام معظم رهبری باشیم.

 

طرح چهره به چهره زمینه ساز یک نهضت فرهنگی در کشور می باشد

 

مدیر آموزش طرح چهره به چهره کشور، از این طرح به عنوان زمینه ساز یک نهضت فرهنگی در کشور یاد کرد و افزود: هدف طرح چهره به چهره جمع کردن نسل جوان و نوجوان در گرداگرد اندیشه های ناب الهی و اسلامی است.

 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و توطئه های آنان جهت دور نمودن جوانان و نوجوان از اسلام تاکید کرد: امروز زمانی است که باید بر روی اندیشه های جوانان و نوجوانان کار کنیم و بهترین راه در این زمینه طرح چهره به چهره است.

 

مختاری تصریح کرد: جنگ نرم دشمنان به جایی رسیده که بعضی از رفتارهای ناپسند در تعدادی از شهرهای کشور به ارزش تبدیل شده که مبارزه با این روند نیازمند برنامه ریزی جدی است.

 

وی با بیان اینکه در این طرح نگاه کمی مد نظر نیست، افزود: در تاریخ انقلاب شاهد ظهور و چهره هایی بودیم که به تنهایی توانسته اند جریان فکری را در جامعه ترویج دهند و مانیز در این طرح به دنبال پرورش چنین نیروهایی هستیم.

 

مدیر آموزش طرح چهره به چهره کشور، از آماده سازی منابع علمی ویژه این طرح از آثار آیت الله قرائتی خبر داد و گفت: در ابتدا این طرح را با موضوع توحید آغاز کرده ایم و اکنون چهارمین کتاب این طرح با موضوع امامت و با عنوان دعوت آماده چاپ است. 

 

پایان پیام/

کد خبر 353753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha