پاسداران قلعه های مستحکم امنیت و آرامش ملت هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، پاسداران را قلعه های مستحکم امنیت و آرامش ملت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار بسیجی اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، ظهر امروز(11 فروردین) در جمع الغدیریان یزد ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، از پاسداران به عنوان قلعه های مستحکم امنیت و آرامش ملت یاد کرد و گفت: پاسداران بندگی خدا کرده و هیچگاه برای دیگران کار و کرنش نمی کنند و از این لحاظ پاسداران با کارمندان عادی یک جامعه فرق دارند.

 

وی پاسداران را افتخار آفرینان مسیر روشن عشق به شهدا دانست و افزود: پاسداران نظام اسلامی به عنوان تیکه گاه امنیت، آرامش و عزت جامعه مانعی برای دشمنان در رسیدن به اهدافشان در کشور امام زمان (عج) می باشند.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد، با بیان اینکه فلسفه وجودی آفرینش به ویژه جن و انس و همه مخلوقات در بندگی خدا خلاصه می شود بیان کرد: پاسداران بایستی از ریا و چاپلوسی بپرهیزند و هویت و آزادی را در چارچوب ارزش ها اسلامی و تا جایی که شرع مقدس اسلام اجازه می دهد رعایت کنند و این روحیه را باید در زیر دستان خود تقویت کنند.

 

وی راستگویی، زیبایی معنوی، طهارت، جسم و جان، دانش بصیرت و ایمان را از ویژگی های بارز پاسداران دانست و اظهار داشت: پاسداران باید در مسیر بارور سازی این فضائل با ایمان و اعتماد راسخ حرکت کنند.

 

سردار فتوحی، بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه جهت خنثی سازی جریان نفاق جدید تاکید کرد و گفت: سپاه پاسدارن با محافلی که در استان به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها و یا تبدیل ارزشها به ضد ارزش می باشند با جدیت برخورد می کند.

 

وی افزود: اجازه نمی دهیم دشمن با تولید حادثه ما را مدیریت کند یا ما را به دنبال سناریو های خود بکشاند از این رو همانطور که در دفاع مقدس عقبه دشمن را با انواع مکر و فریب خنثی شد امروز هم با تمام دست اندازی و موانع ایجاد شده را پشت سر خواهیم گذاشت.

 

این یادگار دوران دفاع مقدس، با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی در کشور های سوریه و فلسطین از ارکان انقلاب اسلامی نشات گرفته است گفت: مشیت خدا این است که دشمنان اسلام ناب محمدی هلاک شوند و تا زمانی که گوش به فرمان رهبری باشیم این مسیر تداوم می یابد.

 

پایان پیام/

کد خبر 355316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha