برپایی 23 پایگاه راهنمایی مسافران و توزیع 30 هزار بسته آموزشی

خبرگزاری شبستان: معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان، اظهار داشت: 23 پایگاه راهنمایی مسافران همراه با توزیع 30 هزار بسته آموزشی توسط هلال احمر در ایام نوروز انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمد تقی متقی، معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان، امروز(24 اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران اصفهان، با بیان اینکه 100 عنوان برنامه همه ساله توسط معاونت جوانان هلال احمر برگزار می شود، گفت: طرح راهنمایی مسافران نوروزی یکی از این نوع برنامه های معاونت جوانان است که در طول ایام نوروز صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه امسال 23 پایگاه در سطح استان اصفهان ایجاد و 30 هزار بسته فرهنگی در بین مسافران توسط اعضای جوانان هلال احمر توزیع می شود، افزود: این طرح از اواسط این هفته آغاز می شود.

 

وی اجرای طرح سحاب توسط جوانان دوچرخه سوار هلال احمر در کمک رسانی به در راه ماندگان، ایجاد پایگاه سلامت برای کنترل فشار خون و قند خون و ایستگاه کودک برای فرزندان مسافران را از فعالیت های طرح راهنمایی مسافران نوروزی اعلام کرد و بیان داشت: در این طرح راهنمایی مسافرین و توزیع نقشه و بسته های فرهنگی نیز انجام می گیرد.

 

متقی، با بیان اینکه در نوروز امسال 700 هزار نفر از خدمات پایگاه های راهنمایی مسافرین بهره برده اند، گفت: این پایگاه ها نقش موثری در خدمات رسانی به مسافران دارند که خدمات آنها نیز متنوع است و این پایگاه ها در ورودی شهر ها ایجاد می شود.

 

وی یادآورشد: جوانان علاقه مند به فعالیت های بشر دوستانه می توانند عضو جمعیت هلال احمر در سراسر کشور بشوند و در برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و بشر دوستانه مشارکت داشته باشند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 353107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha