بانوان باید حریم‌دار حرمت حضرت زهرا (س) باشند

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای شهید محله عباس آباد، فاطمه زهرا (س) را نخستین شهید ولایت در مکتب اسلام دانست و گفت: ‌در میدان عمل همه بانوان ما باید حریم‌دار حرمت آن حضرت باشند.

حمید بابا محمودی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای شهید محله مسجد ولیعصر(عج) عباس آباد، امروز (25 اسفند) به خبرنگار شبستان گفت: سبک زندگی باید فاطمه گونه باشد و همه ابعاد شخصیت آن حضرت را در زندگی خود ساری و جاری کنیم.


وی حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو برای همسرداری معرفی کرد و افزود: والدین باید با تبعیت از زندگی ائمه معصومین(ع)، الگوهای نمونه برای فرزندان باشند.


بابامحمودی، فاطمه زهرا (س) را نخستین شهید ولایت در مکتب اسلام دانست و تصریح کرد: آن بانوی نمونه در پاسداشت دین و موقعیت اجتماعی از حریم ولایت دفاع می کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای شهید محله عباس آباد با اشاره به اینکه پس از نبی‌مکرم اسلام (ص) شخصیتی عظیم‌تر و گرانقدر‌تر از حضرت زهرا (‌س‌) بر رو‌ی کره خاکی وجود ندارد، تصریح کرد: خداوند حضرت زهرا (‌س‌) را کوثر نامید و با داشتن فرزندانی بزرگوار امید و آرزوی دشمنان و توطئه های آنها را باطل کرد.


وی ‌با بیان اینکه در میدان عمل همه بانوان باید حریم‌دار حرمت حضرت زهرا (س) باشند، اظهار کرد: آن بانوی مکرمه با برجستگی‌هایی که خداوند متعال در ذات مقدس او به ودیعه گذاشته، شاخص‌ترین الگو و معیار در سیره و سلوک و حرکت به سمت حق و حقیقت است.


بابامحمودی به زندگی کوتاه اما پربرکت ریحانه النبی اشاره کرد و گفت: آن حضرت در عمر کوتاه خود، حرکت تأثیرگذار در جامعه داشت که همه عظمت روحی و فضایل او را می‌ستایند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای شهید محله عباس آباد با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز و ایام پایانی سال، یادآور شد: خانواده‌ها برای حرمت قائل شدن به ایام فاطمیه در تعطیلات نوروزی اهتمام ورزند.


وی تصریح کرد: مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه در این کانون از 23 تا 27 اسفند به مدت پنج شب و دهه دوم فاطمیه نیز از 12 تا 16فروردین با ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام سید محمود هاشمی، روحانی مسجد و مداحی جوانان محل برگزار می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 353153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha