نشست پاسخ به سوالات احکام ویژه بانوان در کانون شهدای رمضان خیل

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای رمضان خیل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تنکابن از برگزاری نشست پاسخ به سوالات احکام ویژه بانوان و شبهات دینی صبح امروز (25 اسفند) در این کانون خبر داد.

محمد علی اسماعیلی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای رمضان خیل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تنکابن امروز(25اسفند) در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: نشست پاسخ به سوالات احکام ویژه بانوان و شبهات دینی در راستای ارتقای سطح آگاهی و معلومات بانوان و رفع شبهات و سوالات آنها با موضوع احکام وضو، نماز، سوالات و شبهات دینی در خصوص شرایط قبولی عزاداری ها، شرایط نذر و احسان، حکم عزاداری بانوان در مساجد، خمس و غسل ویژه بانوان صبح امروز با حضورامام جماعت این کانون برگزار می شود.


اسماعیلی همچنین در این نشست به سئوالات مخاطبین پیرامون مواضع وضو و طریقه تیمم بدل از وضو و غسل، نبایدهای وضو وغسل وانواع غسل پرداخته می شود.


وی با بیان اینکه تبیین مسائل دینی و احکام شرعی از اولویت های مهم فعالیت های فرهنگی بخش خواهران در کانون فرهنگی و هنری شهدای رمضان خیل مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تنکابن است، گفت: برنامه های ویژه بانوان در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) نیز از دیگر اقدامات واحد خواهران این کانون است.


پایان پیام/

کد خبر 353213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha