راه اندازی 18 پاسگاه پلیس سیار همزمان با ایام نوروز در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از راه اندازی 18 پاسگاه پلیس سیار همزمان با ایام نوروز در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، امیر خلیل واعظی، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی امروز(25 اسفند) در مراسم رزمایش آغاز طرح نوروز 93 اظهارداشت: شعار امسال نیروی انتظامی امنیت، سلامت، نشاط رهاورد نظم و قانون است.


وی با تاکید براینکه خدمت رسانی به مردم حلقه اتصال بین مسئولان و دستگاه های اجرایی در انجام وظایف است، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک عضو ستاد تسهیلات نوروزی وظیفه سنگینی در این امر خطیر برعهده دارد.


فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، روحی و روانی بایستی در جامعه ایجاد شود، ادامه داد: جامعه ای که سالم و امن باشد نشاط دارد و جامعه پرنشاط منجر به جامعه پرتلاش می شود.


امیر واعظی با بیان اینکه سازماندهی خوبی در فرماندهی نیروی انتظامی در ایام نوروز صورت گرفته است، بیان داشت: در این راستا قرارگاه انتظامی امام علی(ع) با همکاری بسیج و سپاه و سایر سازمان های امدادی تشکیل شده است.


وی ادامه داد: این قرارگاه وظیفه هدایت تمامی نیروهایی که در ایام نوروز در بخش انتظامی و راهنمایی و رانندگی فعالیت دارند را برعهده دارد.


فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از ایجاد و راه اندازی 18 پاسگاه سیار به پایگاه ها انتظامی استان در ایام نوروز علاوه بر سایر پاسگاه ها خبرداد و افزود: در طول سال جاری علی رغم تلاش ها و بهبود کیفیت عملکرد نیروهای انتظامی آمار فوتی ناشی از حوادث جاده ای 10 درصد نسبت به سال گذشه افزایش داشته است.


امیر واعظی با بیان اینکه 300 هزار برگ جریمه در بخش پلیس راه صادر شده است، ادامه داد: در این راستا 96 میلیارد ریال اعمال قانون شده است.


وی با بیان اینکه در بخش راهنمایی و رانندگی استان 130 هزار برگ جریمه درون شهری صادر شده است، افزود: در این راستا 36 میلیارد ریال اعمال قانون شده است.


فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: چهارشنبه سوری یک مسئله امنیتی نیست بلکه یک مسئله اجتماعی است که پلیس در صورت ایجاد مشکل برای مردم وارد عمل می شود.


پایان پیام/


 

کد خبر 353270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha