بهره مندی بیش از 32 هزار نفر از خدمات آموزشی فنی و حرفه ای استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، از مهارت آموزی بیش از 32 هزار و 444 کارآموز در استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حبیب الله کارگر، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 32 هزار و 444 نفر از خدمات آموزشی این اداره کل استفاده کرده اند.

 

وی اضافه کرد: از مجموع افراد آموزش دیده 18 هزار و 924 نفر در بخش دولتی و 13 هزار و 520 نفر در بخش خصوصی در دوره های مهارت آموزی شرکت داشته اند.

 

کارگر، تعداد کارآموزان زن که که در سال 92 مهارت کسب کرده اند را 18 هزار و 472 نفر و کارآموزان مرد را 13 هزار و 972 نفر ذکر کرد و افزود: از ابتدای سال 92 تاکنون شش میلیون و 35 هزار نفر ساعت آموزش در بخش های دولتی و خصوصی به کارآموزان یزدی ارائه شده است.

 

 وی متذکر شد: آموزش های فنی و حرفه ای در بخش دولتی سه میلیون و 340 هزار نفر ساعت و در بخش خصوصی دو میلیون و 700 نفر ساعت بوده است.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای یزد، بیشترین آموزش در بخش دولتی را مربوط به کارگاه های ثابت شهری با آموزش 9 هزار و 221 نفر به میزان یک میلیون و 765 هزار نفر ساعت دانست.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای استان یزد، وی ارائه آموزش های مهارتی در بخش خصوصی را توسط 389 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد اعلام کرد و افزود: آموزش ها در بخش های مختلف خدمات، صنعت و کشاورزی به مهارت آموزان ارائه می شود که در سال جاری این آموزش ها در قالب 2 هزار و 288 دوره آموزشی برگزار شد.

 

وی در پایان یادآور شد: دفترچه راهنمای دوره های آموزشی سه ماهه اول سال 1393 بر روی وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به نشانی Http://yazdtvto.ir بارگذاری شده است.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 353396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha