ساخت نمازخانه ها باید در کنار تربیت نمازخوان باشد

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل، گفت : در کنار ساخت و توسعه نمازخانه ها باید برای تربیت نمازخوان های متقی نیز اهتمام کرد تا به این فریضه بسیار مهم به طور توامان و در هر دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری توجه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، در جلسه ستاد اقامه نماز استانداری با اشاره به اینکه متولیان امر به بهداشت و تجهیز نمازخانه های بین راهی در استان توجه جدی به این مهم داشته باشند، اظهار داشت: برکات هرگونه اقدام مثبت در راستای ترویج نماز، شامل کل جامعه خواهد شد.

 

وی، با بیان این مطلب که در کنار ساخت و توسعه نمازخانه ها باید برای تربیت نمازخوان های متقی نیز اهتمام کرد تا به این فریضه بسیار مهم به طور توامان و در هر دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری توجه شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل، خدابخش، با یادآوری اینکه خود فرهنگ سازی در بین کارکنان ادارات و مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی برای شرکت در نماز اول وقت را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: عللی که موجب سهل انگاری درباره نماز می شود باید به طور علمی بررسی و متعاقبا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

استاندار اردبیل، ممنوع بودن تشکیل جلسات اداری در اوقات نماز را یادآور شد و ادامه داد: به لحاظ اهمیت ارتقای هر چه بیش تربیت دینی همکاران اداری و خانواده های آنان، مدیران دستگاه ها مشوق حضور کارکنان در نماز جماعت و ادای اول وقت فریضه سعادت آفرین نماز باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 353547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha