مسافران نوروزی از اقامت در نقاط حادثه خیز خودداری کنند

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل مدیریت بحران گلستان با تاکید اینکه مسافران در نقاط مطمئن ساکن شوند و از اقامت در نقاط حادثه‎خیر خودداری کنند، گفت: کشیک شبانه‎روزی مدیریت بحران استان در ایام نوروز فعال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، صادق‎علی مقدم، سرپرست اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: در راستای ایجاد شرایطی مناسب برای مسافران نوروزی، کشیک‎های مدیریت بحران در استانداری و فرمانداری‎ها به صورت شبانه‎روزی فعال خواهد بود.


وی همچنین ادامه داد: توصیه مدیریت بحران به مسافران نوروزی این است که حتما برای اسکان از محل‎های تعیین شده، استفاده کنند و از استقرار در مناطق ناشناخته و پرخطر به طور جدی خودداری کنند.


مقدم اضافه کرد: به گردشگران برای تردد در مسیرهای کوهستانی نیز توصیه می‎شود پس از کسب اطلاع کامل از وضعیت آب‎ و هوا، راه‎ها و اطمینان از وسیله نقلیه خود، اقدام به سفر کرده و مقادیری مواد غذایی به همراه داشته باشند.


وی گفت: گلستان واقع در شمال ایران از استان‎هایی است که از نظر جوی و آب و هوای در مواردی در یک روز شاهد هوایی چند گانه است.


مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در خصوص اطلاع‎رسانی در این خصوص به مسافران نوروزی یاداور شد: در کنار اطلاع‎رسانی از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‎ها که به صورت دائم و آنی خبرها و موارد مختلف را به اطلاع مردم می‎رسانند، نیروهای مستقر در کمپ‎ها و ایستگاه‎های نوروزی، پاسگاه‎های پلیس راه و هلال احمر موارد را در طول مسیرها اطلاع رسانی خواهند کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، مقدم افزود: شماره تماس 4480145 با پیش‎شماره 0171 تلفن کشیک دائم مدیریت بحران استان گلستان است و در تمام مدت شبانه‎روز در خدمت مسافران نوروزی و هم استانی‎ها خواهد بود.


استان مرزی گلستان با کشور ترکمنستان، دریای خزر و استان های خراسان شمالی، سمنان و مازندران همسایه بوده و در ایام نوروز پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور است.

 

پایان پیام/

کد خبر 353737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha