آمادگی پلیس برای دور دوم سفرها/استفاده از تمام ظرفیت برای خدمات رسانی

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی پلیس برای دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد و افزود: در این دور نیز از تمام ظرفیت این نیرو در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی استفاده می شود.

سرهنگ غلام عباس غلام زاده، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج به دور دوم تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به فرارسیدن نیمه دوم تعطیلات نوروز و سیل ورود گردشگران به استان، نیروی انتظامی برنامه‌ هایی در راستای ایجاد نظم و امنیت بیشتر مکان‌ های گردشگری، جاده‌ های درون شهری و برون شهری را در دست کار دارد.

غلام زاده افزود: به منظور ایجاد نظم و امنیت بیشتر در حوزه انتظامی و پلیس راه و راهور در سطح جاده‌ های اصلی و تفرجگاه‌ ها اکیپ ‌های انتظامی مستقر هستند.

وی از اسقرار اکیپ های گشت خودرویی و موتوری در تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار داشت: در روزهای باقی مانده تعطیلات نوروزی و به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران از تمام توان نیروی انتظامی استفاده خواهد شد.

این مسئول ارشد انتظامی شعار انتظامی نوروز 93 را امنیت، سلامت و نشاط با رهاورد نظم و قانون عنوان کرد و گفت: ایستگاه های انتظامی در مکان ‌های پرتردد درون شهری و برون شهری کهگیلویه و بویراحمد به منظور خدمات رسانی به مسافران مستقر هستند.

غلام زاده در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم و اطلاع رسانی رسانه ها شاهد کاهش تصادفات در سطح جاده ها و همچنین سفری بی خطر برای مسافران نوروزی باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 354564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha