فعالیت 500 هزار نفر پلیس و همیار در بخش انتظامات و خدمات سفرهای نوروزی

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: 500 هزار نفر شامل تیم های مختلف پلیسی و همیاران پلیس در بخش های انتظامات و خدمات سفرهای نوروزی در جاده ها، معابر شهری، محلات و اماکن گردشگری در حال فعالیت هستند.

سردار تقی مهری، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: 500 هزار نفر شامل تیم های مختلف پلیسی و همیاران پلیس در بخش های انتظامات و خدمات سفرهای نوروزی در جاده ها، معابر شهری، محلات و اماکن گردشگری در حال فعالیت هستند، این تعداد شامل نیروهای انتظامی و خدماتی است که در سه بخش ترافیک انتظامات، خدمات و امداد مسافران نوروزی فعالیت می کنند.


سردار مهری افزود : در تمامی بوستانها، اقامت گاه های اختصاص یافته به مسافران نوروزی در سراسر کشور نیروهای انتظامی جهت حفظ امنیت مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی مستقر هستند.


وی بیان داشت: نیروهای نظم ترافیکی و امنیت در طول مسیرهای سفر نیز در خدمت مسافران نوروزی هستند.


رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور به ادامه موج های دوم و سوم سفرهای نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: پیش بینی یک سفر ایمن، خودداری از مسافرت در شب، استفاده از اقامت گاه های تعین شده توسط ستاد خدمات سفر نوروزی و رفاه حال رانندگان در طول سفر و رعایت قوانین و مقررات رانندگی از مهم ترین شاخص های تامین سلامت و امنیت در سفر است.


وی گفت : مسافران نوروزی در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل با تلفن 110 تماس بگیرند.


سردار مهری عنوان کرد: با بازدید انجام گرفته در محورهای پرتردد استان کهگیلویه و بویراحمد، در این محورها امنیت کامل برقرار و میزان رعایت قوانین و حضور پلیس بسیار مطلوب است.


وی گفت: نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش ترافیکی با استقرار در تمامی محورها و در بخش انتظامی نیز نیروهای انتظامی جهت حفظ امنیت در تمام بوستان ها و اقامت گاه ها مستقر شده اند.


رئیس پلیس پیشگیری ناجای کشور گفت : میزان تصادفات در استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است .


پایان پیام/

کد خبر 355052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha