تهیه 21 هزار بسته آموزشی نیروی انتظامی استان سمنان برای مسافران نوروز

خبرگزاری شبستان:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از طراحی و چاپ 21 هزار بسته آموزشی در قالبهای مختلف برای توزیع بین مسافران نوروزی عبوری از این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ حسین پیوندی درجمع خبرنگاران گفت: این اقدام از جمله برنامه های آموزشی، تبلیغاتی و فرهنگی در طرح نوروزی پلیس به منظور ارتقای آگاهی ها و دانستنی های انتظامی و اجتماعی مردم انجام شد.


وی افزود: در این بسته های آموزشی دانستنی های ترافیکی رانندگان، برخورد پلیس راه استان سمنان با تخلفات حادثه ساز، مهمترین نقاط حادثه خیز در استان سمنان، دانستنیهای انتظامی پیشگیری از انواع سرقت، معرفی سامانه های 197 و 110 پلیس، نقشه راه استان سمنان و معرفی آثار باستانی این استان گنجانده شده است.


وی از نصب 189 تخته بنر در جاده، معابر شهری و ایستگاه های پلیس با موضوعات مختلف خبر داد و اظهار داشت: پنج هزار حلقه لوح فشرده آموزشی با موضع توصیه های ترافیکی، پیشگیری از سرقت، معرفی اماکن رفاهی و تفریحی با مشارکت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان سمنان نیز تهیه و تکثیر شده و در حال توزیع بین مسافران نوروزی است.


پیوندی از توزیع پنج هزار بازی فکری آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی ویژه نونهالان و کودکان خبر داد و افزود: توزیع هزار دفترچه ویژه مسابقه نقاشی برای کودکان و حضور کارشناسان انتظامی برای ارایه آموزشهای همگانی در مراکز مختلفی مانند مساجد از دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس استان سمنان بود.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: آموزشهای همگانی در زمینه های اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی در پیشگیری از سوانح و ناهنجاریهای مختلف اجتماعی و انتظامی دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 354499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha