مسافران نیم‌بها به سینما کاپری می‌روند

خبرگزاری شبستان: مدیر پردیس سینمایی کاپری گرگان گفت: مجموعه فرهنگی تجاری کاپری گرگان از مسافران نوروزی استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد مهدی صفایی، مدیر پردیس سینمایی کاپری گرگان در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، کاپری به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهد کرد.


وی افزود: مسافران نوروزی که مهمان استان زیبای و متفاوت گلستان و به‌ویژه گرگان هستند، می‌توانند از 50 درصد تخفیف در خرید بلیط سینما استفاده کنند و همچنین بر اساس هماهنگی صورت گرفته با بخش تجاری، فروشگاه‌های کاپری نیز به مسافران نوروزی، حداقل 5 درصد تخفیف ارائه خواهند داد.


مدیر پردیس کاپری تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ایجاد ساعاتی خوب برای مسافران و مهمانان گلستان است.


صفایی خاطرنشان کرد: ستاد خدمات سفر و مجموعه فعالان دولتی و غیردولتی حوزه گردشگری به دنبال افزایش مدت اقامت مسافران در استان هستند و ما نیز به‌عنوان یک مرکز فرهنگی معتبر در تلاش هستیم، نقشی در تحقق این هدف و توسعه پایدار استان داشته باشیم.


وی تاکید کرد: 100هزار بن تخفیف 4 نفره ویژه مسافران با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی در مبادی شرقی و غربی استان و ورودی شهرها توزیع خواهد شد.


صفایی تصریح کرد: بخش تجاری کاپری از2 فروردین، ساعات 9.30 تا 13.30 و 16.30 تا 22 و مجموعه سینمایی از ساعت 15 تا22.30 آماده ارئه خدمات است.


گفتنی است، کاپری، مجموعه‌ای فرهنگی و تجاری در 6 طبقه در خیابان ولیعصر (عج) گرگان قرار دارد.


پردیس سینمایی کاپری نیز به عنوان مجهزترین مجموعه شمال کشور، دارای 2 سالن مجهز به سیستم پخش دیجیتال و سیستم صوتی دالبی با ظرفیت مجموعا 450 نفر است.


پایان پیام/

 

کد خبر 354019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha