بهره مندی بیش از 9 هزار نفر از طرح شهید رجایی کمیته امداد در استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، گفت:هم اکنون بیش از 9 هزار نفر تحت پوشش طرح شهید رجایی کمیته امداد استان یزد هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، مهدی نشاسته گر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، گفت: هم اکنون 9 هزار و 287 نفر تحت پوشش طرح شهید رجایی هستند.

 

وی افزود: کمیته امداد حلقه اتصال بین اغنیا و فقرا است و امروز این اتفاق افتاده که آحاد جامعه به فیض خدمت به نیازمندان نائل شوند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، وی با بیان اینکه اکنون پنج هزار و 962 خانوار تحت پوشش این طرح قرار دارند اظهار داشت: طرح ماندگار و ارزشمند شهید رجایی در حمایت از سالمندان نیازمند بالای 60 سال روستایی و عشایری کشور در سال 1364 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

 

نشاسته گر، ادامه داد: این طرح از سال 1364 به کمیته امداد امام خمینی(ره) محول شد که بر اساس آن کمیته امداد از افرادی که همه عمر خود را در راه تولید سپری کرده اند، ولی از هیچ بیمه ای برخوردار نیستند، حمایت های مربوط را انجام می دهد.

 

پایان پیام/

کد خبر 354036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha