سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان منصوب شد

خبرگزاری شبستان: امیرابراهیم شریفی کارشناس فرهنگی و فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای ( مدظله العالی )اداره کل کتابخانه های عمومی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان سمنان شامگاه (27 اسفند) در مراسم تودیع ومعارفه ضمن تقدیر و تشکر از امیر علی عموزاده مدیر کل سابق اداره کتابخانه های عمومی استان گفت : وی در دوره خدمت خود فرصت ارزشمندی برای علاقمندان به مطالعه و جامعه فرهنگی استان ایجاد نمود .


امیر ابراهیم شریفی افزود : کتابخانه ها پل ارتباطی میان دانش مضبوط بین نسل های گذشته ، حال و آینده هستند .


وی تاکید کرد : به فرمایش مقام معظم رهبری کتابخوانی باید همگانی و فراگیر شود که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید دیدگاه ویژه و مطلوبی به مقوله فرهنگ و مطالعه وجود دارد .


شریفی ضمن تقدیر از خدمات کتابداران و همکاران افزود : بسیار خرسندم که خداوند این فرصت را به من عنایت کرد تا در خدمت شما همکاران و پرسنل دلسوز و فداکار و کم توقع باشم .


وی از برنامه های خود در سال جدید به جذب خیرین در حوزه کتاب و کتابخوانی؛ جذب و افزایش عضو کتابخانه های عمومی ، توسعه فیزیکی کتابخانه ها ی عمومی و مشارکتی خصوصا در مناطق روستایی و مناطق فاقد کتابخانه و اجرای برنامه ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و سیاسیتهای نهاد اشاره کرد .


در این مراسم از زحمات و خدمات ارزنده امیر علی عموزاده که قریب دو سال مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان بوده ، تقدیر و امیرابراهیم شریفی به عنوان سرپرست معرفی شد.


پایان پیام/.

 

کد خبر 354121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha