شهید مطهری با بصیرت کامل با جریانات ضد اسلامی مبارزه کرد

حجت الاسلام و المسلمین محسن حقیقی از اساتید اخلاق حوزه و دانشگاه در همایش حکمت مطهر گفت: شهید مطهری با بصیرت کامل با جریانات ضد اسلامی مبارزه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محسن حقیقی از اساتید اخلاق حوزه و دانشگاه، امروز "12 اردیبهشت" در جمع مربیان عقیدتی سیاسی و مدیران نظارت حوزه ها و نیروهای کادر و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، اظهار داشت: استاد مطهری با شناخت و بصیرت کامل از تمامی جریانات سیاسی، فرهنگی و فکری زمان با جریانات ضد اسلامی مبارزه کرد.


وی گفت: شهید مطهری نویسنده ای توانا و زبردست بود که در کرسی تدریس استادی توانمند و در منبر و خطابه بسیار توانا بود و در حوزه و دانشگاه خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه کرد.


این استاد حوزه و دانشگاه اذعان داشت: افکار والای علمی، فلسفی، عبادی و اخلاقی شهید مطهری برای همگان آشناست که این خصلت های نیکو در یک انسان متجلی شده بود.


وی با بیان اینکه در سیره علمی و عملی استاد مطهری هماهنگی کامل وجود داشت، افزود: استاد شهید مطهری شخصیتی بود که امام (ره) بسیاری از آثار ایشان را تائید کردند.


این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه گفت: یکی از مهم‌ترین درس‌های زندگی حضرت زهرا(س) ولایتمداری، دفاع از حریم رسالت نبوی و استمرار ولایت علوی بود و در این راه تمام هستی خود را فدا کرد.


حجت الاسلام و المسلمین حقیقی تصریح کرد: سخنرانان باید در ایام سوگواری حضرت زهرا(س)، شخصیت ایشان را در همه ابعاد برای همگان تبیین کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 35428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha