اسکان نزدیک به دویست هزار نفرشب در فارس

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تا صبح امروز شنبه دوم فروردین نزدیک به دویست هزار نفرشب در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

حمیدرضا آذری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حاشیه بازدید دکتر مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفرهای کشور از ستاد اسکان آموزش و پرورش شیراز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: تا صبح امروز دوم فروردین نزدیک به دویست هزار نفرشب در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.


وی با اشاره به اینکه این اداره کل با تمام ظرفیت های موجود خود آماده خدمت رسانی به زائرین شهر شیراز و استان فارس است، اظهار داشت: امسال تمامی سرایداران و خدمتگزاران مدارس در دوره های آموزشی ویژه تکریم زائرین شرکت کردند.


آذری از تشکیل تیم های پشتیبانی برای بازدید از تاسیسات مدارس خبرداد و گفت: تمامی مدارسی که در فرایند اسکان زائران نوروزی قرار داشتند توسط این اکیپ ها مورد بازدید قرار گرفتند و رفع نواقص احتمالی نیز انجام شد.


رئیس ستاد اسکان فرهنگیان فارس اضافه کرد: تا صبح امروز شنبه دوم فروردین ماه تعداد 56 هزار و 10 نفردر قالب 11 هزار و 202 خانواده فرهنگی و همچنین 21 هزار و 415 نفر در قالب چهار هزار و 283 خانواده غیر فرهنگی و در مجموع 77 هزار و 425 نفر در قالب 15 هزار 485 خانواده اسکان داده شدند.


وی تصریح کرد: در مجموع 193 هزار و 526 نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس تا صبح امروز (2فروردین) اسکان داده شدند.


این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که به منظور ارائه خدمات رفاهی مطلوب و حفظ شان فرهنگیان، 2 هزار مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در استان تجهیز شدند، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش محل اسکان را شاهد هستیم.


پایان پیام/

کد خبر 354359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha