افزایش 13 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسکان گردشگران و میهمانان نوروزی در مدارس این استان در چند روز گذشته از سال جاری نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش دارد.

اردشیر یاری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: گردشگران و میهمانان نوروزی استقبال خوبی از مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد داشته که براساس آخرین آمارها، رشد اسکان میهمانان نوروزی در مدارس این استان افزایش دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسکان گردشگران و میهمانان نوروزی در مدارس این استان در چند روز گذشته از سال جاری نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش دارد.

وی با بیان این که آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امکانات لازم از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال و برخی وسایل دیگر را در اختیار میهمانان نوروزی در مدارس گذاشته است، افزود:191 آموزشگاه، 12 ستاد اسکان و 450 نیروی انسانی هم اکنون در حال خدمات رسانی به گردشگران در مدارس استان هستند.

یاری بیان داشت: بسته های فرهنگی نیز در زمان اسکان گردشگران در مدارس به آنها تحویل داده می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آمارهای دریافتی شهرهای یاسوج، دوگنبدان و باشت تا پایان روز ششم فروردین ماه 93 بیشترین گردشگران را در مدارس اسکان داده اند.


پایان پیام/

کد خبر 354873

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha