اسکان بیش از 606 هزار خانوار در ستادهای نوروزی فرهنگیان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اسکان بیش از 606 هزار خانوار در ستاد های اسکان وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، فرشید سیّاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان استان یزد گفت : تا هفتمین روز ایام نوروز 93 ، تعداد 606 هزار و 651 خانوار در ستادهای نوروزی آموزش و پروش اسکان یافته اند .


وی با بیان اینکه ستادهای آموزش و پرورش در سراسر کشور آمادگی کامل را برای خدمت رسانی به مردم دارند افزود: این تعداد در قالب افزون بر 3 میلیون نفر و 7 میلیون نفر روز بوده که این تعداد در مدارس و اقامتگاه های نوروزی وزارت آموزش و پرورش پذیرش شده اند .


مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت : آموزش و پرورش با داشتن نیمی از کارکنان شاغل و بازنشسته دولت ، وظیفه ی خود می‌داند با بهره‌گیری از ظرفیت 180 مرکز رفاهی و خانه معلم ، 300 اردوگاه ، 50 مرکز تربیت معلم و 10 هزار آموزشگاه ، شرایط نسبتاً مطلوبی را برای رفاه فرهنگیان و مسافران نوروزی فراهم کند .
 

وی افزود : افزایش 10 درصدی سفرهای نوروزی طی سال 93 پیش بینی شده که 20 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی ، آماده خدمات‌ رسانی شبانه روزی به این مسافران هستند .


سیاری گفت : یزدی ها ، قانع و پرتلاش هستند و خوشبختانه کمترین آمار اعتراض و شکایت نوروزی در سراسر کشور ، مربوط به استان یزد است .


وی ضمن تقدیر از فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان در استان یزد اظهار داشت: با بررسی های انجام شده استان یزد در مقام پنجم کشور قرار دارد.


سیاری افزود : کسب این رتبه با توجه به برخورداری استان های بزرگ دیگر کشور ، قابل توجه است و نشان از تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت آموزش و پروش استان یزد دارد .


مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح بیمه حوادث شناور برای تمامی میهمانان نوروزی تصریح کرد : این بیمه در صورت بروز حوادث احتمالی و غیرمترقبه به مدد مسافرانی می رسد که خوشبختانه تا کنون هیچ موردی گزارش نشده است .
 

پایان پیام/

کد خبر 355009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha