پذیرش 42 هزار و 382 نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش گلستان

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش گلستان گفت: از آغاز فعالیت ستاد اسکان تاکنون 42 هزار و 382 نفر روز در قالب 4 هزار و 198 خانوار در مراکز ستاد اسکان گلستان پذیرش شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اکبر قندهاری، دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک سال نو به هموطنان عزیز، گفت: از آغاز فعالیت ستاد اسکان تاکنون 42 هزار و 382 نفر روز در قالب 4 هزار و 198 خانوار در مراکز ستاد اسکان گلستان پذیرش شدند.


وی افزود: همان طور که در برنامه ریزی های اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده بود با توجه به شرایط جوی و ریزش باران های بهاری در طلیعه سال 93 و همچنین افت محسوس دما، این ستاد با آمادگی کامل به استقبال از مسافران نوروزی رفت و بدون هیچ مشکلی اسکان موج اول مسافران نوروزی با بهترین وجه انجام شد.


قندهاری در ادامه از شیب ملایم اسکان مسافران نسبت به سال های قبل خبر داد و تصریح کرد: انتظار داریم در نیمه دوم عید با موج دوم مسافران نوروزی مواجه شویم، به همین منظور برای رفاه حال مسافران فرهنگی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و از هر نظر آمادگی کامل را داریم تا هم وطنان گرامی خاطره خوشی را از گلستان به ارمغان ببرند.


پایان پیام/

کد خبر 354537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha