روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی مطلوب است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی از سوی امدادگران و نجاتگران مستقر در 24 پایگاه امداد و نجات هلال احمر در جاده ها و مسیرهای مواصلاتی استان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، علیرضا خصوصی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در جریان بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و طرح راهنمای مسافرین نوروزی یندر آستارا با بیان اینکه امدادگران و نیروهای جمعیت هلال احمر از 25 اسفند سال 92 در کلیه شهرستان‌های استان مشغول خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی هستند، گفت: جمعیت هلال احمر استان در قالب طرح راهنمایی مسافرین نوروزی بروشورهایی در ارتباط با آدرس و شماره تلفن های بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه‌ها و مراکز گردشگری و تفریحی و نقشه و اوقات شرعی شهرهای استان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.


وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در کنار پایگاه‌های طرح راهنمای گردشگران نوروزی اقدام به نصب چادر مخصوص خیمه نماز کرده است، افزود: همچنین در کنار این پایگاه‌ها چادر دوستار کودک برپا شده تا کودکان ضمن نقاشی و خطاطی و شرکت در مسابقات فرهنگی از آموزش مسائل حفظ سلامت خود و خانواده‌شان بهره برند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه 24 پایگاه ثابت، سیار، دریایی و هوایی در استان مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: یک دستگاه بالگرد جمعیت هلال احمر نیز مشغول خدمات رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی است.


وی ادامه داد: در قالب طرح امداد و نجات جاده ای، کوهستانی و دریایی ایام نوروز بالغ بر 400 امدادگر و بیش از 1400 جوان عضو جمعیت هلال احمر به مردم خدمات ارائه می‌دهند و مسافرین اطمینان داشته باشند جمعیت هلال احمر استان در خدمات رسانی به آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.


خصوصی از عموم هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره تلفن 112مرکز پاسخگوی اضطراری سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر تماس بگیرند.
 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 354409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha