بازدید فرمانده یگان میراث فرهنگی کشور از دبیرخانه ستادخدمات سفر گلستان

خبرگزاری شبستان: فرمانده فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از دبیرخانه متمرکز ستاد خدمات سفر استان گلستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سرهنگ پاسدار محمدکربلایی حریری، فرمانده فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بازدید از این دبیرخانه گفت: بارش های اخیر مشکلاتی را برای مسافران نوروزی ایجاد کرد اما این مشکلات با همکاری اعضای ستاد خدمات سفر حل شد.


وی افزود: این امر موجب شد تا مسافران اسکان یابند که به نوبه خود موجب اعتماد بیشتر مردم و حضور آنها در گلستان شد.


قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دبیر اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر نیز گفت: در روزهای اخیر و از ابتدای آغاز به کار ستاد 10 هزار نفر در استان اقامت کرده اند که از این تعداد 5 هزار نفر در شب گذشته بوده است.


به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، وی افزود: کمیته های سیزده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر آمادگی کامل دارند تا به ارائه خدمات به مسافرین بپردازند.


عباسی ادامه داد: هواشناسی کشور نیز برنامه جامع و مانع کشوری را نصب کرده است تا پیش بینی وضع هوای 24 ساعت آینده استان و کشور را به راحتی در اختیار مسافرین و گردشگران قرار دهیم.


پایان پیام/

کد خبر 354445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha