کودک هفت ساله سمنانی به جمع واقفان پیوست

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: کودک هفت ساله سمنانی با حضور در خیمه معرفت در این شهرستان به جمع واقفان پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام سیدسعید تقوی (5فروردین) در گفتگو با خبرنگاران افزود: یک کودک خردسال با حضور در خیمه معرفتی که توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در بقعه پیغمبران سمنان برپا شده است، به خیل عظیم واقفان خیراندیش پیوست.


وی گفت: این کودک خردسال همراه با والدین خود در خیمه معرفت حضور یافت و یک میلیون ریال عیدی نوروزی خود را به خرید اوراق وقفی اختصاص داد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان با تجلیل از این کار خیر و سنت حسنه اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در سیاستی جامع، تلاش دارد تا کمک های خرد هم طنان را برای گسترش فرهنگ وقف در قالب طرح خرید اوراق وقفی جمع آوری کند.


تقوی اظهارداشت: خیمه های معرفت که همزمان با عید سعید نوروز در نقاط مختلف شهرستان سمنان برپا شده است، محل های مناسبی برای حضور خانواده ها و کمک به اشاعه فرهنگ نبوی و علوی وقف است.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از برپایی سه خیمه معرفت در این شهرستان خبر داد و گفت: این خیمه ها در بلوار 17 شهریور سمنان به نام امامزادگان یحیی بن موسی الرضا (ع) و علی بن جعفر (ع)، در پارک سیمرغ به نام بقعه پیغمبران و در امامزاده یحیی (ع) به نام این امامزاده برپا شده است.


پایان پیام/

کد خبر 354487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha