پخش افزون بر 2600 دقیقه برنامه با موضوع وقف از صدا و سیمای یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، از تولید و پخش بیش از دو هزار و 600 دقیقه برنامه با موضوع وقف از صدا و سیمای مرکز یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، گفت: در سال 92 بیش از دو هزار و 600 دقیقه برنامه با موضوع وقف از صدا و سیمای مرکز یزد پخش شده است.

 

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ وقف از طریق رسانه ها برنامه های مختلفی را در سال 92 عملی شد که تولید و پخش مستند تلویزیونی احسان ماندگار و همچنین تولید برنامه رادیویی یادگار ماندگار از جمله این برنامه هاست.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، افزود: برنامه احسان ماندگار هر هفته یک شنبه ها از سیمای تابان و در حوزه برنامه های رادیویی نیز برنامه یادگار ماندگار هر هفته دوشنبه ها و چهار شنبه ها در صدای مرکز یزد تهیه و پخش شد.

 

وی ضمن تقدیر از همکاری معاونان صدا و سیمای مرکز یزد و کلیه عوامل این برنامه ها افزود: این دو برنامه مستندی ترکیبی شامل معرفی موقوفات، گفتگو با واقفان، متولیان، مستاجران، بیان احکام وقف، مباحث کارشناس مذهبی و مسابقه بود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، وی در ادامه مسابقه پیامکی را از مهم ترین بخش های این برنامه ها عنوان کرد و افزود: بالغ بر 50 مسابقه پیامکی با سوالات محتوایی که احکام و اطلاعات وقف را انتقال می داد تهیه و به صورت هفتگی در برنامه یادگار ماندگار صدا و احسان ماندگار سیمای مرکز یزد پخش شد.

 

حجت الاسلام عادل، با اشاره به استقبال عمومی از این مسابقات گفت: تا پایان سال 92 افزون بر هفت هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند که به برندگان به صورت هفتگی و به قید قرعه تابلو فرش نفیس قرآنی هدیه شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 355298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha