رشد ۱۱ درصدی مخاطبین سیمای استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای استان یزد با اشاره به رکودهای صدا و سیمای استان یزد گفت: بر اساس نظر سنجی ها میزان ۱۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای استان یزد امروز ( 15 آبان) در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران فرهنگی استان یزد گفت: از اسفند 93 تاکنون در حوزه سیما دو اتفاق عمده رخ داد که شامل رشد میزان مخاطبین شبکه بر اساس نظرسنجی 11 درصد بوده که جز پنج استان بالاترین رشد بوده است.

 

وی افزود: میزان ارتباط ما با شبکه های ملی و حضور ما در شبکه های ملی و کسب رتبه دوم کشور نیز به عنوان دومین اتفاق عمده بوده است.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد خاطرنشان کرد: در حوزه صدا نیز در اسفند 94 رتبه اول کشور را بدست آوردیم که این رتبه بندی به صورت فصلی صورت می گیرد و بالاترین رتبه رادیو یزد قبل از آن رتبه 12 کشور بوده که میزان رشد مخاطبین نیز جز 6 استان کشور بودیم.

 

پهلوانیان تصریح کرد: 6 مرکز در حوزه انتخابات رتبه برتر بدست آوردند که یزد نیز در این رتبه بندی قرار گرفت که سال گذشته حدود 12 جایزه ملی برون سازمانی کسب کردیم .

 

وی ادامه داد: جایزه اول رشد کشور را توسط خبرنگاران استان یزد کسب کردیم.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد گفت: در حوزه فنی افتتاح مجتمع چند منظوره صدا و سیما و تبدیل به استودیو بزرگ استانی، ابتکار در طراحی و ساخت و ارسال صدا و تصویر با قابلیت 4G، خط دوم فیبر نوری، راه اندازی تی سی دوم در استان، راه اندازی 26 ایستگاه در استان از جمله فعالیت های دیگر ما است.

 

پهلوانیان بیان کرد: رکورد در حوزه سیما 3 هزار دقیقه ارتباط مستقیم در محرم به شبکه های ملی و 17 ساعت پخش زنده بدون وقفه از جمله برنامه های مهم ما بود.

 

وی افزود: در حوزه انتخابات در صدا 283 ساعت و بخش سیما نیز 117 ساعت پخش داشتیم.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان یزد خاطرنشان کرد: استان یزد با حدود 6 جلسه با پیگیری های مختلف تنها 3 میلیارد و 499 میلیون ریال بودجه توانستیم جذب کنیم که این میزان در فارس 40 میلیارد ریال بوده است که امیدواریم در این حوزه به ما کمک شود.

 

 

کد خبر 585897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha