کسب رتبه نخست کیفیت رادیو یزد در سطح کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به تلاش در جهت افزایش کیفیت گفت: رادیو یزد توانست در بخش کیفیت در سطح کشور رتبه نخست کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد امروز( 17 مرداد) در جمع اصحاب رسانه استان یزد به مناسبت روز خبرنگار گفت: ما در بخش مدیریت جدید چندین جهت گیری کلان داشتیم که تلاش برای رشد کیفی برنامه ها، تلاش برای حفظ و افزایش مخاطب از جمله این جهت گیری ها بود.

 

وی افزود: بر اساس آمارها 10 تا 15 درصد مخاطبین ما افزایش داشته ایم که با توجه به رشد قارچ گونه شبکه ها و فضای مجازی قابل قبول است اما همچنان نیاز به کار دارد.

 

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ صدا و سیمای یزد رادیو یزد رتبه نخست کشوری را بدست آورد و در پاییز نیز رتبه سوم و در بهار رتبه دوم داشتیم.

 

پهلوانیان تصریح کرد: در سال گذشته بر اساس ارزیابی کیفی در بیش از 20 حوزه مرکز یزد رتبه های اول تا پنجم کشور را بدست آورد.

 

وی افزود: ما مدتی است که به دنبال ایجاد برنامه های کوتاه روزانه ورزشی هستیم و نگاه ما این است که جوانترها این را انجام دهند و باید به روزی فکر کنیم که جایگزین پیشکسوتان داشته باشیم.

 

مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد گفت: میزان تعامل صدا و سیما با مسئولان استان بسیار مناسب است که نشان دهنده ویژگی اخلاقی خوب مدیران استان است البته میزان مشارکت به دلیل ضعف بودجه مطلوب نیست اما به لحاظ تعامل و همکاری بسیار مناسب است.

 

پهلوانیان بیان کرد: مشکل بودجه مشکل جدی ما است که هرچند سال گذشته 54 درصد کاهش بودجه در مرکز داشتیم اما همچنان ما فعالیت خود را انجام دادیم.

 

وی افزود: اگر معتقدیم که مسیر درست است باید روی آن کار شده و مقاومت شود تا بتوانیم فعالیت های خود را انجام دهیم و باید در برنامه های خود الگو و برتر باشیم.

کد خبر 563825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha