اختصاص ۴۰۰ تا ۵۰۰ دقیقه برنامه به دهه کرامت در صدا و سیمای مرکز یزد

خبرگزاری شبستان: کارشناس برنامه ریزی صدا و سیما یزد با اشاره به برنامه های صدا و سیما در دهه کرامت گفت: میزان ۴۰۰ تا ۵۰۰ دقیقه برنامه در خصوص دهه کرامت در صدا و سیمای مرکز یزد برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، امید صالحی، کارشناس اطلاعات و برنامه ریزی صدا و سیمای استان یزد امروز ( 4 مرداد) در نشست ستاد دهه کرامت استان یزد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه های این سازمان در دهه کرامت گفت: ما در بخشهای مختلف صدا و سیما برنامه هایی در زمینه معارف اهل بیت (علیهم السلام) داریم که در هر کدام از حوزه ها نیز متفاوت است.

 

وی افزود: در بخش صدا برنامه های نسیم صبح، دری به آینده، ترانه بارون، عصر جوانان به طور اخص به برنامه های دهه کرامت می پردازند و نزدیک به 85 دقیقه برنامه دارند.

 

کارشناس اطلاعات و برنامه ریزی صدا و سیمای استان یزد در این نشست خاطرنشان کرد: چراغ خانه، صبح عالی بخیر، ترانه باران، زیر سایه خورشید نیز برنامه های سیما است که 40 دقیقه برنامه خواهیم داشت.

 

صالحی بیان کرد: ما در صدا و سیما 400 تا 500 دقیقه برنامه در این زمینه داریم و در دهه کرامت نیز فعالیت ویژه ای خواهیم داشت.

 

وی افزود: در واحد اطلاعات و اخبار نیز گزارش های خبری به صورت ویژه برنامه ریزی شده است و برنامه های متنوعی دارد.

کد خبر 560993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha