استقبال مردم از طرح آرامش بهاری ستودنی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در بازدید از بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری، گفت: استقبال مردم از این طرح و نشاط معنوی ایجاد شده وظیفه ما را بیش از پیش سنگین کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در بازدید از بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری که از 28 اسفندماه 1392 شروع و تا 15 فروردین 1393 ادامه دارد، اظهار داشت: استقبال مردم و اهالی استان از طرح آرامش بهاری و با اجرای برنامه های متنوع و نشاط معنوی ایجاد شده در وظیفه ما را بیش از پیش سنگین کرده است.


وی، ضمن مثبت ارزیابی کردن وضعیت اجرای این طرح در بقاع متبرکه استان، از زحمات پرسنل اوقاف، هیئت امناء و خادمین امامزادگان در سراسر استان تقدیر کرد و افزود: علیرغم تعطیلات نوروز، این عزیزان به خدمت رسانی گسترده به زائرین و مسافران نوروزی اقدام کرده اند که امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته خدمات آنها را مورد تجلیل قرار دهیم.


ثبت اولین وقف جدید در سال جدید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، از ثبت اولین وقف در سال 1393 استان اردبیل در شهر اصلاندوز خبر داد و گفت: آقای قشم میرزایی 2000 متر زمین را وقف این آستان مقدس کرد.


لازم به ذکر است، که وی ازاعضاء هیئت امناء، خادم و مدیر مرکز فرهنگی و قرآنی این امامزاده است و هدف خود از این اقدام خداپسندانه را ماندگاری در طول تاریخ، باقیات الصالحات و خدمت بهتر به زائرین بقعه متبرکه عنوان کرد.


گفتنی است، در اقدام خیرخواهانه دیگری، رضا علی صبوری مبلغ 6 میلیون تومان برای ساخت گلدسته های مسجد غریب بیله سوار اهداء کرد. 

پایان پیام/
 

کد خبر 354472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha