بیش از 30 هزار بسته فرهنگی در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت:تاکنون بیش از 30 هزار بسته فرهنگی بین زوار و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه این استان توزیع شده است.

سیدرضا منصوری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: طرح "آرامش بهاری" در 31 بقعه متبرکه در سراسر استان از 28 اسفندماه سال 92 آغاز و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

منصوری در ادامه با بیان این که تاکنون بیش از 30 هزار بسته فرهنگی بین زوار و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه این استان توزیع شده است، افزود: این بسته های فرهنگی به تمامی بقاع متبرکه مشمول طرح "آرامش بهاری" ارسال و در حال توزیع است.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی های صورت گرفته این هدایا، روزانه در غرفه های کودک و نوجوان "خیمه های معرفت" در قالب طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» و «نقاشی بکش و هدیه بگیر» به کودکان و نوجوانان بازدید کننده از این غرفه ها اهدا می شود.

این مسئول فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه بیان داشت: در قالب طرح نوروزی "آرامش بهاری" غرفه های مشاوره و پاسخگویی به سوالات و "خیمه های معرفت" در 35 امامزاده و بقعه متبرک برپا شده است.

منصوری گفت: در خیمه های معرفت نیز 6 موضوع از قبیل؛ کودک، نوجوان، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایجاد وقف جدید و تبلیغات چند رسانه ای ارائه می شود که بنابر گزارش های رسیده با استقبال خوب زائران و مسافران نوروزی در ایام و ساعات خاصی مواجه شده است.

پایان پیام/
 

 

کد خبر 354816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha