استقبال زائران از طرح "خیمه های معرفت" در بقاع کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان:مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: زائران و مسافران نوروزی از طرح "خیمه های معرفت" بقاع متبرکه در استان استقبال بی نظیری داشته اند.

رامین چرومی، مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به اجرای طرح نوروزی "آرامش بهاری" در سطح بقاع متبرکه این استان اشاره و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: این طرح از 28 آغاز و تا 15 فروردین سال جاری ادامه دارد.

 

چرومی از برپایی "خیمه ‌‌های معرفت" با عنوان خیمه ‌‌های آرامش بهاری در امامزادگان شاخص خبر داد و گفت: در این خیمه‌‌ ها روحانیون آموزش دیده برای پاسخ به شبهات، گفتمان‌ های دینی و مشاوره‌ در بخش ‌های مختلف به زائران خدمات ارائه می‌ کنند.

 

 

وی به بازدید صورت گرفته از طرح آرامش بهاری امامزادگان شاه‌ مختار (ع) روستای مختار، امامزاده قاسم (ع) روستای گوشه، امامزاده حسن (ع) مهریان و امامزاده بی ‌بی حکیمه (س) گچساران اشاره کرد و گفت: استقبال زائران تاکنون از طرح ‌های اجرایی در جوار امامزادگان مناسب بوده است.

 

این مسئول با بیان این ‌که با استقرار روحانی در "خیمه‌ های معرفت" شاهد حضور گسترده مردمی و ایجاد پرسش و پاسخ‌ در حوزه‌ ها و بخش‌ های مختلف نیز هستیم، گفت: روحانیونی که در طرح حضور دارند به صورت مستمر تا پایان طرح آماده پاسخگویی و رفع شبهات زائران هستند.

 

چرومی با بیان این که زائران نوروزی استقبال خوبی از طرح "خیمه های معرفت" داشته اند، گفت: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از 9 هزار نفر از طرح "خیمه های معرفت" آستان مقدسه امامزادگان استان استقبال کردند.

 

 

وی برنامه های نوروزی این امامزادگان را از 28 اسفند تا 14 فروردین ذکر کرد و گفت: غرفه های گفتمان دینی، پاسخ به مسائل شرعی و مشاوره خانواده و نوجوانان و جوانان و زائران توسط روحانیون اعزامی از شهر مقدس از جمله برنامه های طرح مذکور است.

 

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد غرفه کودکان با عنوان «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» همراه با غرفه نقاشی، غرفه «همه واقف باشیم» برای معرفی وقف و آثار و برکات آن با حضور کارشناسان آشنا به امر وقف و غرفه «نمایشگاه آرامش بهاری» را از دیگر برنامه ها برشمرد.

 

 

چرومی اظهار داشت: در طرح "آرامش بهاری" علاوه بر نصب تابلوهای نمایشگاهی تا پایان طرح محصولات فرهنگی و دینی به صورت کتاب، سی دی و بروشور در اختیار گردشگران و زائران قرار می گیرد.

 

وی گفت: در طرح مذکور مسابقه کتابخوانی با موضوع آرامش بهاری و مسابقات بین مسافران نوروزی در حال اجرا است.

 

پایان پیام/

کد خبر 354630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha