توزیع 31هزار جلد کتاب"پیام یاس نبوی"در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 31 هزار جلد از کتاب "پیام یاس نبوی" در بقاع متبرکه شاخص استان توزیع شده است.

رامین چرومی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت:اداره کل اوقاف استان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام به توزیع کتاب "پیام یاس نبوی" در بقاع شاخص و مجری طرح "آرامش بهاری" کرده است.

چرومی افزود: کتاب مسابقه "پیام یاس نبوی" در مورد زندگی و سیره حضرت زهرا (س)، سبک زندگی فاطمی و خطبه حضرت زهراست.

وی با بیان این که در هر بقعه یک هزار جلد از این کتاب توزیع شده، اظهار داشت:تاکنون 31 هزار جلد کتاب مسابقه "پیام یاس نبوی" در 31 بقعه شاخص استان و مجری طرح "آرامش بهاری" توزیع شده است.

این مسئول اطلاع رسانی با بیان این که زائران می توانند با مطالعه این کتاب و شرکت در مسابقه، پاسخگویی سوالات مطرح شده باشند، خاطرنشان کرد:مهلت شرکت در این مسابقه 15 فروردین و تاریخ اعلام نتایج برگزیدگان 23 فروردین ماه جاری اعلام شده است.

چرومی گفت: در پایان مسابقه به برگزیدگان هدایایی شامل کمک هزینه حج عمره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، قلم هوشمند قرآنی و جوایز ارزنده دیگر اهداء خواهد شد.
پایان پیام/
 

کد خبر 354793

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha