برپایی سفره "هفت سین فاطمی" در بقاع شاخص کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان:مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت:همزمان با لحظه تویل سال نو سفره "هفت سین فاطمی" در بقاع متبرکه شاخص این استان پهن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز (27 اسفند) در حاشیه نشست خبری از برنامه ‌های اجرایی طرح "آرامش بهاری" را پهن کردن سفره "هفت ‌سین فاطمی" عنوان کرد و گفت: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز 93 و مطابق با رسم و رسوم که سفره هفت سین معمول همیشگی پهن می ‌شود، امسال نیز در سطح امامزادگان و با توجه به این ایام سفره "هفت سین فاطمی" نیز اجرا می ‌شود.

حجت الاسلام موسوی اعظم القاب حضرت فاطمه که با سین آغاز می ‌شوند را شامل: سلیمه، سیدة النساء، سرالله، ساجده، سرالعظیمه، سعیده و سماویه بیان کرد و افزود: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه طرح در سطح استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر این ‌که همه مراجع تقلید، استانداران و همه مسئولان بر اهمیت برپایی "خیمه‌ های معرفت" در جوار امامزادگان تاکید دارند، عنوان کرد: در 31 بقعه متبرکه "خیمه‌ های معرفت" برگزار می‌ شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این ‌که اجرای طرح نوروزی " آرامش بهاری" در جوار امامزادگان باعث می‌ شود که این بقاع هم زیارتگاه، هم مسجد و پایگاه تبلیغ دینی باشند، گفت: امیدوارم با اجرای برنامه‌ های متنوع در ایام نوروز رضایت زائران را بیش‌از پیش افزایش دهیم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 353900

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha