سفره هفت سین قرآنی کانون های مساجد ایلام

خبرگزاری شبستان: سفره هفت سین قرآنی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایتام ایلام برپا شده است.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(18 اسفند) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: در این سفره هفت سین اسما و صفات خداوند باری تعالی که در قران کریم با حرف سین آمده است بر روی این سفره قرار داده شده است.


وی، با بیان اینکه این سفره به در آستانه سال جدید و به مناسبت گرامیداشت 18 اسفند برپا شده است، افزود: در راستای گرامیداشت 18 اسفند بیش از 20 نوع برنامه متنوع فرهنگی در سطح 241 کانون فرهنگی و هنری مسجد در این استان برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه در طی سال 92 برنامه های متنوعی در سطح کانون های مساجد استان برگزار شده است، ابراز کرد: در سال 93 نیز با همکاری ستاد عالی و کارکنان دبیرخانه مساجد استان و همیاری کانون ها برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ای پیش بینی شده است.


چراغی پور، در ادامه با بیان اینکه در آستانه سال جدید نیز فعالیت های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شطح کانون های دهلران و مهران برگزار می شود، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور، برپایی ایستگاه های صلواتی در مناطق عملیاتی و اعزام اعضای کانون های مساجد به مناطق و یادمان های دوران دفع مقدس از برنامه های ویژه عید نوروز سال جاری است.


وی، در پایان با تبریک پیشاپیش سال جدید به همه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، خاطرنشان کرد: امید است اعضای کانون های مساجد، مسئولان و رابطان اعضای کانون ها در سال جدید با اجرای فعالیت های متنوع بر رونق هرچه بیشتر کانون ها و فراهم کردن زمینه جذب جوانان را فراهم کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 351011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha