برپایی نمایشگاه" بهار فاطمی" در کانون علی بن محمد باقر(ع) اردهال

خبرگزاری شبستان:‌ مسئول کانون فرهنگی هنری علی بن محمد باقر(ع) مسجد جامع خاوه اردهال دلیجان از برپایی نمایشگاه" بهار فاطمی" در کانون خبر داد.

علیرضا قاسمی، مسئول کانون فرهنگی هنری علی بن محمد باقر(ع) مسجد جامع خاوه اردهال دلیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این نمایشگاه از دوم فروردین سال جدید به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و نوروز به همت این کانون دایر شد.
 

وی اظهار کرد:‌ این نمایشگاه شامل کتاب، محصولات فرهنگی، غرفه مهدویت و انتظار، ماکت نمای قبرستان بقیع، غرفه نقاشی ویژه کودکان با موضوع شهادت حضرت زهرا(س)، غرفه قرآن بخوان و جایزه بگیر و دستاوردهای کانون است.


قاسمی با بیان از برگزاری مسابقات" انتظار سبز" در غرفه مهدویت و "حفظ سوره دهر" خبر داد و گفت:‌ چهار سوال از پوسترهایی که در غرفه مهدویت نصب شده به صورت کتبی بین شرکت کنندگان توزیع می شود و علاقمندان می توانند پاسخ سوالات را تا روز پایان نمایشگاه به غرفه مهدویت ارائه دهند.


مسئول کانون فرهنگی هنری علی بن محمد باقر(ع) مسجد جامع خاوه اردهال دلیجان با بیان اینکه شرکت در این مسابقات برای عموم بازدید کنندگان در هر سنی آزاد است ادامه داد:‌ حجت الاسلام دکتر سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نیز از این نمایشگاه بازدید کرده است.


وی گفت:‌ این نمایشگاه تا چهاردهم فروردین همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) دایر است.


پایان پیام/
 

کد خبر 354639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha