حرمت ایام فاطیمه درآیین های تعطیلات نوروزی رعایت شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار سنندج با اشاره به مصادف شدن ایام فاطمیه با تعطیلات نوروزی بر رعایت حرمت این ایام در ایین ها و برنامه های پیش بینی شده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ولی الله میرزایی اصل، فرماندار سنندج امروز(25اسفند) در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی سنندج گفت: پرهیز از افراط و تفریط در هر زمینه ای در متون دینی ما مورد تاکید قرار گرفته است و هر موضوعی که از حد اعتدال خود خارج شود منجر به ایجاد مشکل شده و صدمات جبران ناپذیری را بر جامعه وارد می کند.


وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در برنامه های پیش بینی شده برای تعطیلات نوروزی افزود: با توجه به اینکه امسال تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه مصادف شده لذا در برنامه های این ایام باید حرمت ها رعایت شود.


فرماندار سنندج با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما ایجاد نشاط و شادی در میان مردم بخصوص در آغاز سال جدید است، اظهار داشت: جشن نوروز نمایی از فرهنگ ملی ماست لذا آیین های این ایام باید اصولی برگزار شده وبه هویت فرهنگی ما لطمه ای وارد نشود.


به گفته وی ایین ها و برنامه های این ایام باید به گونه ای باشد که هویت فرهنگ ملی ما زیر سوال نرود.


وی در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای استقبال از مسافران نوروزی در سنندج 6 مهمانپذیر و 6 هتل با ظرفیت حدود دو هزار نفربرای مسافران آماده شده و چهار مدرسه نیز در خیابان امام سنندج برای پارکینگ در نظر گرفته شده است.


میرزایی آماده سازی دو پارک ملت و نشاط و همچنین 65 مدرسه با 480 کلاس درس و ظرفیت دو هزار و 400 نفر برای مسافران را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 353388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha