برگزاری نخستین جشنواره هفت سین در قزوین

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: اولین جشنواره هفت سین و سفره های نوروزی در قزوین برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، صادق آریان بیان کرد: اولین جشنواره هفت سین و سبزه های نوروزی همزمان با 27 و 28 اسفند ماه با هدف ایجاد روحیه شور و نشاط در بین شهروندان و خانواده ها برگزار می شود.
 

وی ادامه داد: در این جشنواره که شرایط برای شرکت شهروندان در مقاطع مختلف سنی فراهم شده، علاوه بر اینکه سنت های پسندیده قدیمی و ایرانی احیاء می شود، شرایط برای نشاط و شادابی شهروندان فراهم شده است.
 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: مکان های مختلفی برای ثبت نام از متقاضیان شرکت در این جشنواره در نظر گرفته شده است، معاونت هنری سازمان فرهنگی واقع در ضلع شمالی بوستان هشت بهشت، فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س)، طبقه اول، خانه فرهنگ و کتابخانه محمدیه در خیابان سپه، کوچه محمدیه، خانه فرهنگ و کتابخانه شهید نواب صفوی واقع در خیابان نواب، بالاتر از چهارراه راهنمایی رانندگی آماده ثبت نام علاقمندان هستند.
 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، وی اعلام کرد: خانه فرهنگ پردیس واقع در خیابان نوروزیان، کوچه حکمت 62 و کتابخانه اندیشه واقع در انتهای خیابان نوروزیان، روبروی مجتمع چهارصد دستگاه از دیگر مراکز ثبت نام است.
 

آریان یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره های 3678190، 2564971، 3351003، 3661672 و 3678989 تماس بگیرند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 351743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha