انسان آرامش را فقط با یاد خداوند متعال می تواند به دست آورد

خبرگزاری شبستان: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرامش فقط از یک راه به دست خواهد آمد، گفت: انسان آرامش را فقط با یاد خداوند متعال می تواند به دست آورد.

 به گزارشخبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، امروز (20 اسفند) در جلسه آموزشی توجیهی هیئت امنا، مدیران و اعضای مراکز فرهنگی قرآنی، خادمین ثابت و افتخاری مجری طرح آرامش بهاری، گفت: آرامش با هیچ یک از خاصیت های مادی به وجود نمی آید.


وی افزود: اگر انسان عالی ترین امکانات مالی را داشته باشد باز هم نیاز به آرامش دارد.


حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه آرامش فقط از یک راه به دست خواهد آمد، اظهارداشت: انسان آرامش را فقط با یاد خداوند متعال می تواند به دست آورد.


وی تصریح کرد: مردم در ایام نوروز در پی این هستند که با تفریح به آرامش برسند اما این در حالی است که اگر معنویت در کنار گردش قرار نگیرد جز خستگی و ملالت برای روح انسان چیزی نخواهد داشت.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از اجرای برنامه های خوبی که در چند سال اخیر برای جذب بیشتر مردم در بقاع متبرکه در صحن امامزادگان از طریق سازمان اوقاف و امورخیریه در شهرستان شکل می گیرد، تقدیر و تشکر کرد.


وی با اشاره به فعالیت های سازمان میراث فرهنگی و گردشکری، گفت: باتوجه به فعالیت های این سازمان که در هر استان نسبت به شناساندن مناطق گردشگری فعالیت می کند نیز باید نسبت به معرفی امامزاده ها در هر استان اقدام کنند.


حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه سخنرانی در مجالس ختم ما در حال از بین رفتن است که این یک واقعه خطرناکی است، افزود: مجالس ختم یک تذکری به مومنین است که باید سخنرانی در آن انجام شود چرا که یادآوری به معاد، محاسبه و آخرت خواهد کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 351918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha