150 نفر از مسئولین از خیمه های معرفت فارس بازدید کردند

خبرگزاری شبستان: دبیر طرح آرامش بهاری فارس گفت: در 6 روز نخست سال جدید، بیش از 150 نفر از ائمه جمعه و مسئولین استان و شهرستان ها از خیمه های معرفت بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید میثم حسینی، دبیر طرح آرامش بهاری فارس گفت: در 6 روز نخست سال جدید، بیش از 150 نفر از ائمه جمعه و مسئولین استان و شهرستان ها از خیمه های معرفت بازدید کردند.
 

دبیر طرح آرامش بهاری فارس گفت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری و خدمت به مسافران نوروزی، 38 خیمه معرفت در استان برپا شده است. در این خیمه ها، مبلغین علوم دینی با برپایی غرفه های فرهنگی، مشاوره، کودکان و غرفه چند رسانه ای به زائران و میهمانان نوروزی خدمت می کنند.


حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: خیمه های معرفت مورد استقبال گسترده زائران، گردشگران، مسافران نوروزی و مسئولین قرار گرفته است. همچنان که در 6 روز نخست سال جدید، بیش از 150 نفر از ائمه جمعه و مسئولین استان و شهرستان ها از خیمه های معرفت فارس بازدید کردند و فعالیت ها و برنامه های فرهنگی خیمه ها مورد تحسین آنها قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه فارس، وی افزود: با فرارسیدن سال جدید، طرح آرامش بهاری در بیش از 550 نقطه استان از جمله حرم های مطهر امامزادگان، مساجد بین راهی، حسینیه ها و اماکن گردشگری اجرا می شود. تلاش می کنیم با اجرای مطلوب این طرح، میزبان شایسته ای برای میهمانان نوروزی باشیم.


خاطر نشان می شود، طرح نوروزی آرامش بهاری از 28 اسفند در استان فارس همزمان با سراسر کشور اجرا می شود و تا 15 فروردین ادامه دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 354813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha